niedziela, 8 września 2013

Moja pielęgnacja włosów + aktualne zdjęcia

Hej wszystkim :)

Dzisiaj będzie post o mojej pielęgnacji włosowej. Właściwie nie jest to nic specjalnego, dopiero od miesiąca staranniej dbam o moje włosy, przywiązuję do nich należytą uwagę.

Jakie są moje włosy?

Obecnie największym problem jest ich wypadanie :(. Nie chcę wiedzieć ile mi ich wypadło, ale sporo. Okropnie się przerzedziły i obwód kucyka wynosi już tylko 7 cm. Dodatkowo są farbowane na ciemny brąz. Zwykle po myciu suszę włosy, bo myję rano i to codziennie. Prostownicy używam bardzo sporadycznie - w tym roku 3 razy.

Jak obecnie wygląda mój "rytuał"?

Na noc wcierka (obecnie Jantar) + 3-4 razy w tygodniu olejowanie lub kremowanie.
Rano mycie delikatnym szamponem (raz w tygodniu oczyszczającym), następnie maska lub odżywka pod ręcznik na pół godziny. Spłukanie. Potem nakładam odrobinkę odżywki bez spłukiwania, jedwab na końcówki. Czekam aż podeschną, rozczesuję szerokim grzebieniem i w sumie tyle ;).

Czego aktualnie używam?

Wcierki: Jantar, Kulpol L-102 czeka na wypróbowanie
Olejowanie: Olejek Babydream fur Mama
Kremowanie: Isana kakaowa
Do mycia: Szampon Babydream na codzień, Szampon pokrzywowy Avea lub Barwa ziołowa jako szampony oczyszczające.
Odżywki d/s: Garnier avokado i masło karite, Balsam z aloesem Mrs Potter's, Joanna Argan Oil
Odżywki b/s: Joanna Naturia z pokrzywą i zieloną herbatą, Gliss Kur Ultimate Oil Elixir
Maski: Gloria, Kallos Latte, Alterra z granatem i aloesem, BingoSpa z ekstraktem z drożdży, Ziaja maska intensywne wygładzanie
Zabezpieczanie końcówek: Jedwab Marion

Jak wyglądają moje włosy na dzień dzisiejszy?

Zdjęcia z fleszem, włosy lekko wyprostowane.





Pozdrawiam :)





4 komentarze:

  1. Ja mam problem z regularnością jeśli chodzi o pielęgnację moich włosów. Zwykle ograniczam się tylko do szamponu i odzywki. Gratuluję, że potrafisz z taką wytrwałością o nie dbać ;) !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja teraz intensywnie dbam o włosy bo były tak spalone po moich ostatnich eksperymentach, że aż głowa boli. W piątek idę w końcu do fryzjera pozbyć się końcówek, które praktycznie same się wykruszyły... Joanna Argan Oil - jak ci ta odżywka pasuje? Fajna jest, bo czytałam dużo sprzecznych opinii. Co to jest kremowanie? :D O olejowaniu słyszałam, nawet stosuje, ale kremowanie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne i długie włosy - marzę o takiej długości :-)

    OdpowiedzUsuń

***

Dziękuję za każdy komentarz i każdą opinię.
Napisz, a na pewno zajrzę też do Ciebie :)

***